
O wyznaczenie na niektórych miejskich chodnikach ścieżek pieszo-rowerowych apeluje radny, Tadeusz Markiewicz.
-Zauważyłem taką sytuację, że coraz więcej osób w naszym mieście jeździ rowerami, hujanogami itd. Pomyślałem sobie tak kiedy szedłem ostatnio ulicą Pilskiego. Czy istnieje taka możliwość, żebyśmy na przykład któreś z tych naszych chodników zrobili jako ścieżki pieszo-rowerowe- mówił radny, który jako przykład podawał właśnie ulicę Witolda Pileckiego.
-Gdybyśmy wzięli od bloku TBS zrobili taką ścieżkę pieszo-rowerową, ale taką z prawdziwego zdarzenia. Nie to, że rowerzysta jedzie rowerem i po dziesięciu metrach musi z niego zejść, potem znowu na niego wejść, tylko po prostu wyznaczyć te trasy i zrobić taką ścieżkę. Mielibyśmy wtedy praktycznie połączenie aż do Róży.
Właśnie po tej drugiej stornie jest dosyć duży odcinek między chodnikiem, a posesjami. Czyli gdyby nawet ktoś wyjeżdżał z posesji, to nie ma takiej możliwości, żeby kogoś potrącił, bo ma tą przestrzeń dojechania do chodnika.
Przy okazji mieli byśmy następną taką ścieżkę rowerową, która łączyłaby nam ulicę Kopernika z Różą- dodał radny, który apelował aby w planowanym remoncie ulicy Tysiąclecia także uwzględnić ciąg pieszo-rowerowy.
Co myślicie o tym pomyśle?
Obywatel / 22 kwietnia 2023
Widać, jaki radny zorientowany w budżecie miasta. Pieniędzy nie ma na nic a on ścieżki wymyśla. Potrzeb jest o wiele więcej, ul. Róża, Tysiąclecia, 3 maja. Markiewicz, chce na Pilexkiego, bo koło domu będzie miał spokój. Tak jak stacji paliw nie chciał z tym drugim, takim małym radnym. No brawo Panie radny tak trzymać, może wreszcie wyborcy Cię rozliczą
/
Racja / 22 kwietnia 2023
Pomysł sensowny, byleby nie było to kosztem wspomnianych dróg i ich szerokości. Praktycznie mielibyśmy dojazd do jeziora. Przy okazji, priorytetem oczywiście porządna ścieżka do Giewartowa! Hulajnogi, to powoli znikają z miast i znikną definitywnie, jak zdrowy rozsądek powróci. W Wielkiej Brytanii zakaz, od niedawnacw Paryżu również.
/
malga / 1 maja 2023
Super pomysł!Takich ścieżek rowerowych powinno być o wiele więcej, bo rowerzysci byliby bezpieczni.
/