Twoja informacja

Masz dla nas temat? Napisz!

Ostatnie komentarze
  • Dziadek swoich wnuków: Kandydat na prawo jazdy ma praktyczną naukę jazdy, mali kandydaci do zdobycia karty rowerowej...
  • Slupczanka: Czy w związku z tym zadaniem jest w planach założenie kanalizacji? Skoro już coś robić to od początku do...
  • Llll: Widać że ostatnie komentarze są od cudownych artystów którzy pewnie namalowaliby lepiej 🤣. Ale za jakieś grube...
  • Romoa89: Pomysł super ale malunek faktycznie do gruntownej poprawy. Nasi lokalni artyści muszą jeszcze dużo się...
  • Jacek: Teren zielony fajnie wykonany ale mural tragedia. Jeden z najsłabszych jakie widziałem. Sam pomysł i projekt...
  • ;): Bo jest dzielnicowym w Powidzu, pasuje?
  • Ivi: Epoka kamienia łupanego przeminęła, dachy z trzciny też się nie robi, z jaskiń też ludzie już dawno wyszli. Musi...
  • krosno: kto?w zyciu czlowieka w strzalkowie nie widzialem
  • Kasia: Nikt tam z psem nie pójdzie.Bo często opiekunami są małe dzieci!!!Kto z pracujących znajdzie czas przed pracą...
  • Ktos: Wlasciciele psów niech sie najpierw naucza gówienka po nich sprzatac, folie tez wiszą za nasz podatek a...
  • Tygi: Seba no no gratulacje Serdecznie pozdrawiam
  • Mario: dorota. Nad jeziorem też jest miejsce na ognisko…. W czerwcowy, ciepły dzień, w wiacie przy ognisku z...
  • Kociara: Z kotem tam nie pójdę… Bo kota mam. Mam jeszcze dzieci. Ale właściciele psów nie potrafią im smyczy...
  • Real: Trolu antykoscielny juz ziejresz mowa nienawisci……na nic innego Cie nie stac??????
  • Łukasz: Gratulacje Seba! To teraz awansu jeszcze, bo za taki wynik to musi coś być!
  • Marcin: wow! wielki sukces, gratulacje!
  • aaaaa: Projekt może i fajny, ale za korzystanie z takiego placu można wprowadzić jakieś opłaty na koszty związane z...
  • Iwona: Gratulacje kuzyn
  • APG: Popieram pomysł w 100 % Uważam, że takie miejsce powinno powstać już wcześniej. Z pewnością największe poparcie...
  • jan: Fatalny pomysł bo kierowany do wąskiej grupy mieszkańców. Nie chcę aby moje podatki wydawane były na tych co...