Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.

Biuro Obsługi Klienta powstaje w Starostwie

Nową inwestycję w swoim budynku realizuje Starostwo Powiatowe.

Chodzi o Biuro Obsługi Klienta, które powstaje w obiekcie.

-Starostwo musi iść z duchem czasu i wprowadzić elektroniczny obieg dokumentów. Pierwszym ogniwem tego obiegu będzie właśnie BOK.

Remont pomieszczenia przy głównym wejściu do Starostwa (adaptacja jednego pomieszczenia, wykorzystywanego dotychczas jako zaplecze socjalne Wydziału Komunikacji) kosztował 20 tys. zł, wyposażenie 11 tys. zł

Część kosztów sfinansowaliśmy ze środków PFRON. Nie przyjmiemy do pracy nowych pracowników, BOK obsługiwać będą dwie osoby obecnie zatrudnione w Starostwie.

Ich zadaniem będzie pomoc w wypełnianiu wniosków, kierowanie interesantów do właściwych komórek urzędu, najkrócej mówiąc nadawanie biegu sprawom, z którymi zgłaszać się będą klienci- tłumaczy starosta, Jacek Bartkowiak.

Biuro zostanie uruchomione na przełomie bieżącego i nowego roku.

6 odpowiedzi

  1. Dlaczego środki z PFRON przeznaczane są na remont i wyposażenie pomieszczenia w Starostwie, w sytuacji, gdy od kilku lat PCPR podobno nie dofinansował ani jednego turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych? Nie dofinansował, bo dostaje tak mało pieniędzy, że na dofinansowanie brakuje środków.

    1. No właśnie nadaje, chyba, że nie umie, a załatwia sprawę pracownik merytoryczny a decyzje podejmuje Starosta bądź upoważniony przez niego pracownik! Ok?

      1. Nie wypowiadaj się, jeżeli jesteś laikiem w temacie. Bieg sprawie jest nadawany przez pracownika właściwego wydziału.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *