Twoja informacja

Masz dla nas temat? Napisz!

Miasto zapłaci nauczycielom za strajk

Wsparcie dla protestujących nauczycieli zapowiedział samorząd Miasta Słupcy.

Dziś we wszystkich placówkach, gdzie odbywa się strajk pojawił się kierownik Wydziału Oświaty i Rozwoju Lokalnego, który zapewnił nauczycieli, że miasto będzie wypłacać im 100% wynagrodzenia podczas protestu.

 

 

Posłuchajcie jak na tą informację zareagowali nauczyciele słupeckiej Trójki.

 

Najnowsze komentarze
  • jakim prawem???? To zwykłe rozdawnictwo – czy wam odbiło? Jak człowiek nie pracuje, nie należy mu się wynagrodzenie.

    • Ja pie&$#ole, k&$#a mać… Jak im się pracować nie chce to zarabiać też nie… A matka która wzięła opiekę na dziecko dostanie 80% pensji…

      • Jakim prawem płaci się za wykonaną pracę ich praca jest uczenie szkoły poza tkane w domu dzieci i jeszcze im za leserstwo płacić wstyd ich zachowanie odbija się głównie na dzieciach nie pracują nie należy im się wypłata proste

  • Czy ktos w koncu skupi sie na dzieciach gdzie ich konstytucyjne prawo do edukaci jak zwykle cierpia niewinni

    • No to dzieci dostaną pewnie jakąś super wycieczkę za ten strajk no chyba im się należy

  • Że swoich płać z burmistrzem jak macie ochotę w politykę się bawić. Nasze podatki zostawcie w spokoju. Nie pracują nie zarabiają. Ja w takim razie też zastrajkuje i będę oczekiwał że mi zapłacicie. Pasuje panie Król ???

    • Dobry pomysł strajkujmy wszyscy, odpoczniemy i jeszcze nam zapłacą, super. Zawód jak każdy, strach jak będą strajkowac energetycy, nie będzie prądu, piekarze, nie będzie chleba.

  • Że co proszę….. Że niby na jakiej podstawie będzie im to wypłacone czy w głowach to się za dużo nie poprzewracalo…..

  • Jakim prawem? Co to się dzieje z tym światem.. To wszyscy zróbmy strajk, to może nam też zapłacą. Nikt nie mówi, że praca nauczyciela jest bardzo lekka, ale są pewne granice. Napiszę tak, komu się należy podwyżka to się należy, ale niestety nie wszystkim, bo nie każdy wykonuje swoją pracę nauczyciela tak jak należy do końca. A płacenie za strajkowanie, to jest jak dla mnie chory pomysł.

  • Noooo! Tak to można teraz strajkować już do wakacji, a potem wakacje, i od września nadal strajk a miasto niech płaci a co!!!! To jest jakieś nieporozumienie porostu! A ty rodzicu sam kształć swoje pociechy.

  • Początek końca państwowej edukacji :) Prywatny sektor do dzieła!

  • Wielcy magistrzy po pedagogice ukończonej zaocznie w ” hurtowniach magistrów” : SN Konin, Środa , Zielona Góra.Nie da się słuchać tych wypocin edukacyjnych .Skoro jesteście tacy zdolni spróbujcie za wyższe wynagrodzenie zatrudnić się w sektorze prywatnym. Ale
    etat 8 godzin .Podejrzewam ,że pracodawca nawet nie otworzy waszego CV.

    • Bardzo dobrze!
      Wzięłam opiekę na dziecko, mogę legalnie i bez kręcenia nosem przez pracodawcę spędzić czas z własnym dzieckiem bo nie chce go w tej sytuacji zaprowadzać do przedszkola. A nauczyciele niech strajkują, pokażcie Szydło że wytrwacie. To wstyd żeby osoba która jest z naszymi dziećmi pił dnia, tuli, pociesza, nie wyciera, bawi i uczy , zarabiała takie grosze. To wstyd, dla nas, jako kraju!!!

    • To niestety prawda w większości przypadków pedagogami zostają absolwenci słabych zaocznych kierunków.
      Sektor prywatny nie jest zainteresowany takimi pracownikami.

  • Ha Ha to sie nadaje na 1 kwietnia. Panie Burmistrzu i Panie od Rpzwoju Regionalnego macie juz plan i srodki na chodniki na Przemyslowej i dalej do Mostostalu ?????? To Wam powinno spedzac sen z powiek a nie oglaszac takie bzdury “polityczne” watpliwie moralne i prawne.

  • Ale ten Król sepleni masakra 😂😂😂

  • Nie będziemy na tym oszczędzać. . . ale te pieniążki to chyba tez moje bo podatki płacę i za psa też płacę a dziecko do dziadków pojechało a jak ktoś nie ma dziadków i pracuje na umowę zlecenie to jemu też zaplacicie dniówkę bo musiał zostać z dzieckiem w domu. . .

    • Jest bardzo dużo młodych pedagogów, którzy chętnie by podjęli pracę na karcie nauczyciela, osobiście znam kilka Pań.W Polsce już prawie co 5 osoba jest z wysokim wykształceniem, nie ma już ciemnoty. Coś nie tak drodzy nauczyciele z tą wasza przekazywana wiedzą i nauczaniem, bo 80%uczniow ma korki, natomiast rodzice spędzają na odrabianiu lekcji z dziećmi po 3-4godziny. Kpina te Wasze strajki!!!

  • Powinni dostać naganę wpisaną do akt osobowych a nie pieniądze. Jak im się nie chce “pracować” (o połowę mniej niż każdy inny człowiek) to niech się zwolnią!

  • Wiać że PSL rządzi w Słupcy . Głupszej deklaracji łamiącej zasady prawa i logiki nie słyszałam.Panowie zapłacić możecie z prywatnych a nie publicznych pieniędzy

  • Ale głupoty opowiada Pan KRÓL wypłata za strajk będzie złamaniem prawa. Jak można takie bzdury opowiadać w imieniu burmistrza

    • A czy Król zna prawo?

    • Panie Król weż się pan do normalnej roboty a nie za politykę. Zdejmij ten krawacik i marynareczkę i jak tak dbasz o nasze miasto to przejdź się po nim i przejrzy na oczy. Zapłacić nauczycielom za siedzenie to możesz ze swoich pieniędzy. To jest chamskie posunięcie względem słupeckich mieszkańców których większość zap….. też za śmieszne pieniądze. Może wypłacisz nam wszystkim z naszej wspólnej miejskiej kasy np. po 300+. A może wydamy na ten szczytny cel miejskie obligacje.

  • Zgodnie z ustawą o rozwiązywaniu sporów zbiorowych udział pracownika w strajku zorganizowanym zgodnie z przepisami ustawy nie stanowi naruszenia obowiązków pracowniczych, a w okresie strajku zorganizowanego zgodnie z przepisami przywołanej ustawy pracownik zachowuje prawo do świadczeń z ubezpieczenia społecznego oraz uprawnień ze stosunku pracy, z wyjątkiem prawa do wynagrodzenia. – Zacytowany przepis jednoznacznie przesądza, że nie jest dopuszczalna wypłata wynagrodzenia za czas strajku tym pracownikom, którzy uczestniczyli w akcji strajkowej.

    Tym samym działania polegające na wypłacie wynagrodzenia za czas strajku pracownikom uczestniczącym w strajku lub też zamierzające do obejścia przepisu, który nie przewiduje prawa do wynagrodzenia za czas strajku, należałoby uznać za działania niezgodne z prawem
    Radzę sie zastanowić naszej wladzy…bo to niezgodne z prawem !!!!!!!!!!!!!!!

  • Ci dwaj panowie to juz raczej Platformowcy….a przynajmniej staraja im sie przypodobac. Rdzennni PSL nigdy takiej decyzjji nie podjeliby a juz napewno sie by tym nie chwalili.

  • Pewnie, zapłaćcie im, wtedy będą mogli spokojnie strajkować do wakacji, bo każdy chciałby dostawać kasę za siedzenie… DNO totalne.. słów brakuje.. Pan Król bardzo hojny, jak to łatwo zarządza się cudzymi pieniędzmi… szkoda tylko że wielu rodziców musi płacić opiekunce za ten czas w którym nauczyciele sobie strajkują za nasze pieniądze, bo sami niestety muszą ciężko pracować żeby mieć za co żyć…

  • A spodziewaliście się czegoś więcej?!
    Po „chłopku” z wiochy ze średnim wykształceniem, bez elementarnej wiedzy z prawa i ekonomii, który bawi się w politykiera.
    I nie jest to hejt a same fakty.

  • Jedynie miasto solidarne z nauczycielami, burmistrz to facet z jajami. Brawo.

Dodaj komentarz