Ułatwienia związane z rejestracją pojazdów wprowadziło Starostwo Powiatowe w Słupcy.
-W trosce o zapewnienie wysokiej jakości obsługi i ułatwienia Klientom załatwiania spraw w Wydziale Komunikacji, Starostwo Powiatowe w Słupcy opracowało nowe druki wniosków dotyczących rejestracji pojazdów oraz druki dotyczące dokumentów uprawniających do kierowania pojazdami.
Ponadto udostępniona została e-usługa, która umożliwia załatwienie spraw urzędowych z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, bez konieczności wychodzenia z domu.
Opracowane dokumenty zostały udostępnione na stronie internetowej http://bok.powiat-slupca.pl/slupcap/bok/wydzial-komunikacji-i-transportu.html, do której przekierowuje zakładka „załatw sprawę” ze strony głównej powiatu.
Można je pobrać i wypełnić w tradycyjny sposób lub skorzystać z e-usługi. Uruchomienie e-usługi poprzedzone jest procesem logowania do elektronicznej skrzynki podawczej systemu „Pojazd i Kierowca” prowadzonej przez Państwową Wytwórnię Papierów Wartościowych.
Z usługi może skorzystać każdy, kto może potwierdzić swoją tożsamość w internecie, np. za pomocą profilu zaufanego-czytamy na stronie Starostwa.
Instrukcję postępowania krok po kroku w tym temacie znajdziecie TUTAJ.