Twoja informacja

Masz dla nas temat? Napisz!

Parkometry przy Lidlu efektem skarg klientów

W ostanim czasie informowaliśmy o wprowadzeniu płatnego parkowania przy markecie Lidl w Słupcy. Wiemy już co wpłynęło na taką decyzję.

-Informujemy, że wszystkie parkingi przed sklepami Lidla są bezpłatne dla naszych klientów na czas dokonywania zakupów. Wybrane spośród naszych parkingów wyposażone są w systemy parkingowe, które chronią przed nieuprawnionym korzystaniem z miejsc postojowych, jednak i tam parkowanie jest bezpłatne pod warunkiem pobrania z parkomatu i umieszczenia za szybą darmowego biletu. Stosujemy to rozwiązanie tylko w przypadku, gdy istnieje realny problem z parkowaniem sygnalizowany przez naszych klientów.

Zdecydowaliśmy się uruchomić parkometry przed sklepem Lidl Polska w Słupcy ze względu na pojawiające się skargi klientów na brak wolnych miejsc postojowych na parkingu. Postój dla klientów Lidl Polska trwający jedną godzinę jest bezpłatny, jednak klienci zobowiązani są do pobrania darmowego biletu i umieszczenia go w widocznym miejscu np. za przednią szybą pojazdu. W tym momencie nie zamierzamy instalować szlabanu przy wjeździe na teren naszego parkingu. Parkometry są obsługiwane przez firmę APCOA. Pracownicy tej firmy są również odpowiedzialni za kontrolę przez całą dobę każdego dnia w tygodniu zostawionych na parkingu pojazdów.

Osoby kwestionujące zasadność poniesienia opłaty dodatkowej za parking mogą wnieść odwołanie w okresie 7 dni od dnia wystawienia wezwania. Reklamację można zgłosić na dwa sposoby – drogą e-mail na adres wezwania@apcoa.pl lub pocztą tradycyjną na adres: APCOA Parking Polska, Rondo ONZ 1, 00-124 w Warszawie. W odwołaniu powinny znaleźć się następujące informacje: data wystawienia wezwania, numer wezwania, numer rejestracyjny pojazdu, imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz krótki opis powodu składania odwołania. Warto dołączyć również zdjęcie lub skan paragonu potwierdzający dokonanie zakupów w sklepie Lidl- czytamy w oficjalnej odpowiedzi centrali Lidla na nasze pytania.

 

 

Lidl wprowadza płatne parkowanie


Najnowsze komentarze
  • W całej Polsce już tak jest. Nikt nie ma z tym problemu oczywiście słupca musi z siebie debili robić. Jest nawet aplikacja nie trzeba latać po bilecik. W czym problem.

  • Wszędzie już trzeba płacić za parking lub pobierać bilet parkingowy … niestety Słupca i “przyjezdni” mają z tym problem. Sam często miałem problem z zaparkowaniem przy Lidlu w gorącym okresie.

  • Ja po bilet nie będę specjalnie szedł i wracał się do auta aby go włożyć przy szybie dwa razy tracę czas

  • Lepiej robić zakupy w porządnych sklepach. Czasami lepiej pojechać do normalnego sklepu, zrobić normalne zakupy na cały tydzień, taniej i mniej zachodu. Mają parking i nie nabijają na okradaniu klientów na parkomatach. Praktycznie można powiedzieć, że zrobił się wielki syf z tymi parkomatami, gościu czai się i pilnuje, czasami potrafi podbiec międzyczasie zanim zdąży się podejść do parkomatu i wrócić aby włożyć bilet. Później się zmywa ma za to prowizję, a ludzie muszą się bujać i wyjaśniać, poniżać się podając swoje dane, w jakiejś taniej firmie krzak, alfonsa od parkingów marketowych. Ja po prostu wolę sobie pojechać na normalne zakupy niż robić zakupy w tych chamskich sklepach. Po za tym warzywa i owoce są tysiące razy lepsze w Chacie Polskiej i tam szanują klienta, nie ma złodziejskich układów z firmami krojącymi ludzi na parkomatach. Pomijając fakt, że to co się dzieje pod takimi sklepami to kompletny bałagan i poniżanie klienta. Przecież 45 minut na szybkie zakupy i wypierpapier, to jakaś kpina. Jak ktoś się nie wyrobi w czasie to także ma zaraz niespodziankę. Przy tym trzeba szybko wybrać badziewny towar, nie czytać etykiet, bo należy jeszcze doliczyć co najmniej 20 minut na wystanie w kolejce przed jedną otwartą kasą, bo przyoszczędzili na personelu. Ja już podziękowałem Netto, Lidl i Biedronka. Wolę sobie zrobić raz w tygodniu porządne zakupy i nie bawić się w wyścigi w robieniu zakupów w tych złodziejskich sklepach, z obsługą klienta nawet poniżej hochsztaplerki bazarowej. Niech te swoje złodziejskie praktyki zabierają z powrotem do Niemiec, chociaż wątpię aby tam tak sobie pozwolili poniżać klientów. Takie coś wyjaśnia się miesiąc, zbyt sporo zachodu. Nie ma sensu więcej tam iść na zakupy i marnować czas na tą chamówę. Jako klienci sklepów trzeba mieś także swój honor i dać zarobić tym co szanują swojego klienta, aby takie praktyki jak ma Netto Lidl, Biedronka znikały wraz z tymi badziewnymi sklepami, serwującymi nam śmieci i to po cenach wyższych niż nasze Polskie towary.

  • Czy ktoś pomyślał o tym, że jadąc z dzieckiem do sklepu muszę ciągnąć je z samochodu do parkometru po bilet, potem z powrotem do samochodu aby włożyć bilet za szybę i z powrotem do sklepu przez cały parking. Robię zakupy w Lidlu od lat, ale takie rozwiązania powodują, że zaczynę te sklepy omijać z daleka. Czy nie można było zrobić szlabanu z biletami przy wjeździe i czytnikiem czasu zakupów przy wyjeździe ?

Dodaj komentarz