W powiecie słupeckim trwa kolejna edycja programu dotyczącego likwidacji wyrobów zawierających azbest. Wnioski o sfinansowanie tego typu prac można pobierać w urzędach gmin.
Nadal można wystąpić o dofinansowanie demontażu, transportu i utylizacji eternitu zawierającego szkodliwy azbest. Propozycja skierowana jest do prywatnych właścicieli domów i budynków gospodarczych, użytkowników ogrodów działkowych, spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, czy też jednostek organizacyjnych zaliczonych do sektora finansów publicznych. Jak mówi starosta słupecki, Mariusz Roga, odpowiednie wnioski będą one przyjmowane do 14 sierpnia.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości informacji udziela pracownik odpowiedniego urzędu gminy oraz Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Słupcy, wykonujący zadania z zakresu gospodarki odpadami.
Fot. powiat-slupca.pl