Twoja informacja

Masz dla nas temat? Napisz!

Skarżą się na brak ciepłej wody

Na brak ciepłej wody w bloku Spółdzielni Mieszkaniowej narzekają jego mieszkańcy.

Informację na ten temat dostaliśmy od jednego z czytelników- Jeżeli jesteście zainteresowani, to w bloku numer 14 na Os.Niepodleglosci mieszkańcy nie mają cieplej wody od 4 dni. Spowodowane to jest wymiana węzłów ciepłowniczych, czy to normalne jesienią?- pyta nasz czytelnik. Z zapytanie w tej sprawie zwróciliśmy się do Spółdzielni.

-Przygotowanie do wymiany węzłów cieplnych ( procedura zmiany umowy na ciepło, przygotowania dokumentacji, ogłoszenia przetargu i znalezienia dostawcy i firmy wykonawczej, wykonania samych węzłów zajęło niestety tyle czasu.

Ta wymiana ma na celu obniżenie zużycia ciepła w 5-ciu budynkach spółdzielni. To pierwsza taka inwestycja w naszej Spółdzielni. Wymieniane są nie tylko węzły ale również i rozdzielacze, które pochodzą z okresu budowy tych budynków.

Konieczne jest w związku z tym wstrzymanie dostawy ciepła na 4-5 dni. Rozumiemy oczywiście niecierpliwienie naszych mieszkańców. Przepraszamy za utrudnienia i niedogodności.

Prosimy również o wyrozumiałość, bo konieczne są prace regulacyjne i utrudnienia mogą się zdarzać okresowo. Pogoda jednak nam sprzyja. Jeszcze raz przepraszamy, ale te prace są prowadzone dla dobra mieszkańców, gdyż ceny ciepła już zostały podwyższone w tym roku i z informacji nowych właścicieli kotłowni, należy się spodziewać następnych podwyżek.

Nasza Spółdzielnia opłat mieszkańcom nie podniosła. Konieczne są te działania modernizacyjne, aby zniwelować skutki wzrostu cen- mówi Prezes Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowwej w Słupcy, Henryk Lewandowski.

Najnowsze komentarze
  • Całe lato mieli na takie roboty.

  • Szanowny Pan Prezes żeby wyciszyć sprawę obiecał mieszkańcom rekompensatę za brak ciepłej wody (oraz za litry wody która przez kilka dni przed każdą kąpielą musiała być odkręcona przez kilka minut, żeby w końcu uzyskać letnią wodę). Prezes obiecywał to w rozmowie ze mną oraz w późniejszym czasie na zebraniu z mieszkańcami. Jednak dziś otrzymaliśmy pisma od Prezesa że taka rekompensata nie należy nam się, ponieważ nie ma do tego podstawy w przypadku przeprowadzania prac remontowych. Prezes ciągle tłumaczy się, że przecież to dla dobra mieszkańców, ponieważ chce w ten sposób obniżyć koszty zużycia wody. Szkoda tylko, że Pan Prezes nie potrafi planować remontów w okresie letnim (bo chyba tak powinno to wyglądać?). Oczywiście jesteśmy niezmiernie wdzięczni Szanownemu Prezesowi (co sugerował w rozmowie ze mną), jednak przerwy w dostawie ciepłej wody i ogrzewania jesienią kiedy ma się małe dziecko w domu to jednak nic przyjemnego.. Jak dla mnie brak kompetencji tego Pana do sprawowania takiej funkcji.. Dobrze że chociaż Pan Prezes w swoim pięknym biurze ma cieplutko.. Bo przecież to jest najważniejsze..

Dodaj komentarz